Buckingham Palace vreest een 'Sussex-bom' terwijl Meghan Markle en prins Harry samen reisden naar het VK voor het platina-jubileum van de koningin.
Meghan en Harry, samen met hun twee kinderen, Archie en Lilibet, zullen de komende dagen in het VK aankomen voorafgaand aan de vieringen ter gelegenheid van het 70-jarig bewind van Hare Majesteit.
Het paar vertrok in 2020 naar de VS, kort nadat ze waren afgetreden als senior royals.
Sindsdien hebben ze zich uitgesproken over de koninklijke familie tijdens een interview met Oprah Winfrey, waar ze beschuldigingen van racisme uitten in oppositie tegen een niet nader genoemde koninklijke familie.
Voorafgaand aan hun bezoek zegt koninklijke expert Camilla Tominey dat hovelingen "alles in het werk hebben gesteld" om de situatie te verdoezelen.
Mevrouw Tominey verklaarde in de Telegraph: "Te midden van de vrees dat elke andere 'Sussex-bom' op het punt staat te worden gedropt op de viering van het platinajubileum van de koningin, na hun controversiële interview met Oprah Winfrey en informatie over de aanstaande, wratten-en-alle autobiografie van de hertog, hovelingen hebben er alles aan gedaan om alle mogelijke vlampunten te verspreiden.”



Haar opmerkingen komen nadat Paul Burrell zei dat hij gelooft dat Harry niet blij is met zijn nieuwe leven in de VS en dat hij op een dag zijn broer prins William weer zal willen.
De voormalige koninklijke butler zei: “Harry zal zijn broer op een dag nodig hebben. Ik neem aan dat hij zal terugkeren naar deze Verenigde Staten van Amerika met zijn staart tussen zijn benen.
"Zijn broer zal zijn vingers om hem heen leggen en zeggen: 'Welkom thuis, Harry.'
"Ik denk niet dat hij absoluut gelukkig is. Ik neem aan dat hij zijn broer mist, dat doe ik zeker.
“Ik neem aan dat hij zijn familie mist, ik neem aan dat hij zijn vrienden en de levensstijl die hij hier in Engeland had, mist.
"Ik neem aan dat hij het hele leven heeft opgegeven voor Meghan en ik begrijp niet hoe lang hij dat leven zal kunnen volhouden", adviseerde hij OK!

Tags: Koningin, Prins Charles, Camilla, Prins Louis, Prins William en Kate Middleton, Prins Charles, Prins Harry, Meghan, De Koningin


Zorg ervoor dat je op geen enkele manier een KONINKLIJK verhaal weglaat! Meld u aan voor onze e-nieuwsbrief om al onze informatie over beroemdheden, koninklijke families en levensstijlen in één keer in uw inbox te ontvangen.