De kapper van Meghan Markle heeft een lieve update gedeeld nadat ze haar tieners had ontmoet tijdens hun reis naar het Verenigd Koninkrijk voor de viering van het platina jubileum van de koningin.
George Northwood heeft zijn ervaring beschreven van "schattige" Archie, drie, en "mooie" Lilibet, één, die hij ontmoette tijdens het stylen van het haar van hun moeder voor haar eerste authentieke koninklijke verschijning in meer dan twee jaar.
In een publicatie op Instagram deelde de beroemde stylist - die heeft gewerkt met de sloten van Rachel Weisz, Alicia Vikander en Julianne Moore - een foto van de hertogin van Sussex die vrijdag aanwezig was bij de Thanksgiving-aanbieder in St Paul's Cathedral.



Hij schreef: "Zo nostalgisch en van hoge kwaliteit om Harry, Meghan en hun huishouden in het VK te herenigen.
"Archie is uitgegroeid tot het schattigste, welgemanierde jongetje en Lilibet is gewoonweg prachtig."
Ondanks dat ze hun moeder en vader naar het VK vergezelden, zijn de jongeren uit Sussex nog niet zo lang in het openbaar bekeken tijdens hun verblijf.
Terwijl Archie in het Verenigd Koninkrijk werd geboren en hier de eerste maanden van zijn leven woonde, is het een eerste bezoek voor Lilibet, die er gisteren een werd.
De inzending van Northwood is meer dan 5.200 keer 'geliked', en velen prezen zijn handwerk aan de sluizen van de hertogin.
De topkapper creëerde een slank, laag knotje dat een aanvulling was op de van top tot teen witte Dior-outfit van de moeder van twee.



Northwood heeft haar haar in het verleden meerdere keren gestyled, waaronder haar knot voor het nachtelijke gedeelte van haar huwelijksceremonie met prins Harry in 2018.
Hij heeft vooraf met Vogue gesproken over hoe hij hier kwam om met de hertogin te werken - inclusief voor haar koninklijke tours - tot ze het VK in 2020 verliet.
Van hen die kort nadat ze in Londen was aangekomen via wederzijdse vrienden werden gebracht, herinnerde de kapper zich: "Ik veronderstel dat ik haar in februari heb ontmoet, rond Valentijnsdag 2018.
"Vroeger was ik een beetje moe en toen, zo snel als ik haar ontmoette, was ze ooit net als mijn Californische meisjesklanten.
"Ze zei: 'Ik ben een Cali-meisje', en ik zei gewoon: 'Toen een van mijn favorieten.' Het klikte tussen ons - we spraken meteen dezelfde taal."

Tags: Koningin, Prins Charles, Camilla, Prins Louis, Prins William en Kate Middleton, Prins Charles, Prins Harry, Meghan, De Koningin


Zorg ervoor dat je op geen enkele manier een KONINKLIJK verhaal weglaat! Meld u aan voor onze e-nieuwsbrief om al onze informatie over beroemdheden, koninklijke families en levensstijlen in één keer in uw inbox te ontvangen.