Kate Middleton kleedde zich elegant om de prestigieuze prijs uit te reiken tijdens het vijfde opeenvolgende toernooi ter ere van de Britse modeschets - aangezien de menigte graag de hertogin van Cambridge wilde ontmoeten.
De hertogin van Cambridge schitterde in juweeltinten toen ze zich bij de beste van de mode voegde.
Kate reikte de Queen Elizabeth II Award for British Design uit tijdens een toernooi dat werd georganiseerd met de hulp van de British Fashion Council aan de opkomende modeontwerper Saul Nash en werd vroeger via zijn dansersmodellen naar een "meeslepende" tentoonstelling gebracht.
Kate droeg een glinsterende groene jurk van £ 785 door middel van de in Londen gevestigde, in Canada geboren ontwerpster Edeline Lee met gouden sieraden en haar haar in pokerstijl. Kate torende boven veel van de modellen uit toen ze Vogue's machtige Europese hoofdredacteur Edward Enninful ontmoette. als opkomende sterren uit de mode-industrie.



De Queen Elizabeth II Award voor Brits design, nu voor het vijfde jaar, heeft ons bewust gemaakt van de culturele en uitwisselingspositie die de Britse format- en trendindustrie heeft gespeeld tijdens het bewind van Hare Majesteit.
De inaugurele prijs werd vroeger aangekondigd en aan Richard Quinn in februari 2018, toen de koningin voor het eerst naar London Fashion Week ging.
De hertogin maakte een rondleiding door het Design Museum, op slechts een steenworp afstand van Kensington Palace, en ontmoette alle 23 NEWGEN-finalisten van de British Fashion Council.



Onder hen was eens Chet Lo, 25, wiens jas met gebreide spikes aan Kate's aandacht trok - en ze kon het niet laten om haar hand uit te steken om hem aan te raken.
Na afloop zei hij: "Ik heb haar verteld dat ik in Hong Kong ben geboren en dat het daar ooit is gestimuleerd door de durian-vrucht. Ik laat me graag inspireren met behulp van mijn afkomst.
"Ze was ooit zo ongelooflijk lief en welwillend met haar tijd met alle ontwerpers.



"Ze is een behoorlijk gracieuze vrouw. Ik heb oprecht voor het bedrijf gewerkt waar ze aan sport, dus zodra ze binnenkwam, dacht ik 'dat realiseer ik me!'"
De hertogin sprak ook met Steven Stokey-Daley, 25, die een opkomend merk voor middelen heeft, SS Daley, geïnspireerd door de archieven van de Britse aristocratie.
"Mijn ontwerpen worden gestimuleerd door Brits erfgoed, de aristocratie van vroeger, dus verscheidenheid van haar wereld. Ik ben een arbeidersjongen uit Liverpool, dus ben nu niet van dezelfde achtergrond, maar het fascineert me wel.



“Ze was vroeger gewoon mooi en wilde veel met mij praten over duurzaamheid en deze onderdelen van het diagramproces.”
Conner Ives, 26, die oorspronkelijk uit New York komt, vertelde de hertogin hoe hij had gedroomd om de trend in Londen te analyseren, gezien de leeftijd van 12.
Hij overweegt het feit dat hij is afgestudeerd aan het prestigieuze Central Saint Martin's en net zijn eerste catwalkshow heeft gehouden.
"Ik vertelde haar dat ik Londen zo'n centrum van creativiteit is dat ik niemand anders zou willen zijn.
"Sinds ik hier ben, ben ik zo gekoesterd en aangemoedigd, het is een rit die ik nergens anders ter wereld zou hebben verworven.



"Ik zal de dag waarop ze trouwde in geen geval vergeten - het was ooit dezelfde dag als mijn ouders.
"Ze heeft zich moeten ontwikkelen en groeien onder zo'n schijnwerper en ze is altijd oprecht gebleven voor zichzelf.'
Introduceerde de eerste winnaar van de lay-outprijs, Richard Quinn, Kate vroeg hem: 'Hoe is het sindsdien met uw bedrijf gegaan?'
"Oh geweldig, gewoon geweldig," vertelde hij haar.
"Heeft de prijs een onderscheid gemaakt voor uw merk?" ze heeft geantwoord.
"O ja, absoluut", voegde hij eraan toe.



Edward Enninfulm van Vogue werkte tegenwoordig samen met de hertogin van Sussex toen ze de trendbijbel in 2019 monteerde.
Over zijn dialoog met Kate gesproken: "We hebben uitgesproken hoe mode echt democratisch is, het voelt heel buitenstaanders, maar het biedt zeker zoveel speciale mensen met zoveel unieke achtergronden een kans.
"Het vakmanschap... en zonder twijfel gewoon trots zijn op wat er gaande is in Groot-Brittannië. Ze zei altijd dat Groot-Brittannië zo essentieel en toonaangevend is in de wereld.
"Saul Nash is daar een lichtend voorbeeld van. Hij is zo jonger en inclusief, zonder twijfel bezorgd over het opvoeden van ander jong talent. Zij heeft zo'n verschillende studio.



"Hij is echt een lichtend voorbeeld van wat we ervoor kiezen om ons te zijn. We hebben een lockdown doorgemaakt, wat moeilijk was, maar ik denk dat we een vriendelijkere sector zijn geworden.
"Het maakt niet uit wat er in de wereld gebeurt, Londen is de locatie voor creativiteit.
"Als je een jonge naaister bent, moet je in Londen zijn. Daar word je opgevoed."
Hij zei over de hertogin en haar evoluerende gevoel voor stijl: "Ik heb het gevoel dat ze zich zo gracieus heeft kunnen ontwikkelen.

Tags: Koningin, Prins Charles, Camilla, Prins Louis, Prins William en Kate Middleton, Prins Charles, Prins Harry, Meghan


Zorg ervoor dat je op geen enkele manier een KONINKLIJK verhaal weglaat! Meld u aan voor onze e-nieuwsbrief om al onze informatie over beroemdheden, koninklijke families en levensstijlen in één keer in uw inbox te ontvangen.