James Corden heeft de Britten woedend gemaakt met zijn moderne opmerkingen over de vervreemde prins Harry.
In een gesprek met The Sun sprak de presentator van de Late Late Show over zijn vriendschap met de hertog van Sussex en vertelde hij dat hun adolescenten speelafspraakjes hadden.
Hij zei: "Ik heb veel respect en bewondering voor Harry, en iedereen die bij hem in de buurt is geweest en tijd met hem heeft doorgebracht, zou precies dezelfde manier ervaren."
"Kan hij alsjeblieft in de VS blijven met Meghan en Harry?" twitterde een geïrriteerde gebruiker.
"En Britse mensen zullen in de andere hoek zijn," introduceerde er een.



Een ander merkte op, verwijzend naar de ultramoderne selectie van de gastheer om terug te gaan naar het VK: "Vooruitlopend op zijn terugkeer naar het VK .... niet virtueel 'lees de kamer' toch?"
"Goed. Handig om ze allemaal op één plek te hebben," grapte er een.
In een gesprek met The Sun had de heer Corden gezegd: "Ik ben een enorme fan van elk van hen. Het is duidelijk dat ik Harry beter ken dan ik Meghan begrijp."
"Ik veronderstel dat hij een toegewijde en liefhebbende echtgenoot en vader is en ik neem aan dat wat ze hebben voltooid [door zich af te keren van het koninklijke leven] behoorlijk moedig is en ik zal meestal in hun hoek staan."

Tags: Koningin, Prins Charles, Camilla, Prins Louis, Prins William en Kate Middleton, Prins Charles, Prins Harry, Meghan, De Koningin


Zorg ervoor dat je op geen enkele manier een KONINKLIJK verhaal weglaat! Meld u aan voor onze e-nieuwsbrief om al onze informatie over beroemdheden, koninklijke families en levensstijlen in één keer in uw inbox te ontvangen.