Tijdens de Global Child Online Safety Toolkit-webinar, georganiseerd door 5Rights Foundation, sprak de prins over zijn angsten voor trendy jonge mensen die volgens hem worden behandeld als "digitale experimenten" en sprak hij uit over zijn zorgen als ouder. Hij zei: "Als ouders, zijn mijn echtgenoot en ik bezorgd over het daaropvolgende tijdperk, opgroeiend in een wereld waar ze worden behandeld als digitale experimenten voor groepen om geld te verdienen en de plaats waar dingen als haat en schade op de een of andere manier worden genormaliseerd", zei hij. 



"We geven er de voorkeur aan dat onze kinderen en alle tieners ervaren dat ze in staat zijn hun mening te uiten. "Mijn twee kleintjes zijn niettemin op hun onschuldleeftijd. Soms ervaar ik alsof ik ze kan weghouden van de online schade die ze in de toekomst voor altijd kunnen oplopen, maar ik leer ze beter kennen om me bewust te worden van beter."

Tags: Koningin, Prins Charles, Camilla, Prins Louis, Prins William en Kate Middleton, Prins Charles, Prins Harry, Meghan, De Koningin


Zorg ervoor dat je op geen enkele manier een KONINKLIJK verhaal weglaat! Meld u aan voor onze e-nieuwsbrief om al onze informatie over beroemdheden, koninklijke families en levensstijlen in één keer in uw inbox te ontvangen.