Ik kondig nu niet aan dat ik mijn eerstgeboren kind zou geven om Meghan Markle's kast te plunderen, maar ik verkondig ook niet langer dat ik dat niet zou doen (grapje).
Naar mijn mening is de hertogin van Sussex een stijlklasse op zich. In al mijn jaren van internetstalking, kan ik me drie outfits voorstellen waar ik geen fan van was, hoewel in de geest van, als je niets uitzonderlijks te zeggen hebt, het nu van hoge kwaliteit is om niets te zeggen tegen allemaal: ik zal die gevoelens voor mezelf houden.



Het cirkelen keerde echter terug naar het belangrijkste punt: Meghan Markle = killer-stijl.
Terwijl de publieke optredens van de hertogin uitgebreid worden gedocumenteerd, is het haar vrijetijdskledingkast die mijn hart op hol doet slaan.
Afgelopen weekend snauwde paparazzi Meghan Markle voor de duur van een ongewone time-out naar de Santa Barbara Polo and Racquet Club om te zien hoe haar man, prins Harry, een sport polo speelde met vrienden.



De foto's geven een ongewoon kijkje in de vrijetijdsgarderobe van de hertogin, die lijkt te bestaan ​​uit het bestverkochte Mika-shirt van Anine Bing.
Om Meghan's basic button-down voor jezelf mee naar huis te nemen, zul je ervoor kiezen om snel te handelen, want als records er iets over te zeggen hebben, zal het shirt zeker uitverkocht raken.
Bekijk onze alternatieven hieronder om extra op Meghan Markle geïnspireerde overhemden voor de lente voor minder te sparen.

Tags: Koningin, Prins Charles, Camilla, Prins Louis, Prins William en Kate Middleton, Prins Charles, Prins Harry, Meghan, De Koningin


Zorg ervoor dat je op geen enkele manier een KONINKLIJK verhaal weglaat! Meld u aan voor onze e-nieuwsbrief om al onze informatie over beroemdheden, koninklijke families en levensstijlen in één keer in uw inbox te ontvangen.