De bank breken om de koning en koningin van Woke Harry en Meghan te ondertekenen, is de grootste fout in de geschiedenis van Netflix - kijkers hebben geen interesse om te betalen om de Sussexen te horen prediken.
Wat hoor ik?
Ik denk dat het het gehuil van woede en woede is dat uitgaat van een herenhuis in Montecito in de uren nadat Meghan Markle het verpletterende besef had dat zich voordoen als een Hollywood-hertogin-capaciteit niets in de moordende wereld van de Amerikaanse tv.
Netflix, dat slechts 14 maanden geleden, op het hoogtepunt van de pandemische abonneeboom, de Sussexen in dienst nam in een ongekende unieke televisiedeal die tientallen miljoenen waard was, heeft een verpletterend besef van zijn eigen: kijkers van de ooit geweldige streaming platform zal niet blijven betalen om gedwongen te worden gevoed met een opeenvolging van pijnlijke pc-drama's over zwangere mannen, collectiecampagnes voor ons om een ​​einde te maken aan het consumeren van vlees en vis, en documentaires die blanke mensen vertellen hoe racistisch we zijn.



Het 'woke mind-virus' waarvan Elon Musk denkt dat het zich via Netflix als een plaag verspreidt, heeft zijn abonneeaantallen zien kelderen, wat een crash veroorzaakte in de aandelenkoers van de streaminggigant en een zeer belangrijke vertrouwensramp.
Dus de eerste die de organisatie zullen treffen, zijn het soort televisiebuis-ijdelheidsinitiatieven waarvan Netflix dacht dat ze hen een pluim gaven in liberale luvvie-kringen, maar die niet zullen opgeven in shows waar iedereen zich op wil abonneren om naar te kijken .
Dat bestaat uit Pearl, de eerste belangrijkste reeks geïntroduceerd uit de megabucks-deal van Harry en Meghan, met Elton John's echtgenoot David Furnish - een BFF-kwaliteit die bekend staat om het paar koolstofslurpende niet-openbare jets aan te bieden op een moment dat je je ervan bewust bent - opgesteld om te produceren naast hun persoonlijke productiewerkgever Archewell.
Het was bedoeld als een animatieserie met in de hoofdrol een campagnevoerend 12-jarig meisje, voornamelijk gebaseerd op de vroegrijpe Meghan als kind, die aan Procter & Gamble schreef over een seksistische advertentie, verweven met de herinneringen van 'buitengewone dames in de cursus uit de geschiedenis'.
Tot zover, zo wakker.
Afgelopen juni, toen de deal werd aangekondigd, gutste Meghan: 'Zoals veel vrouwen van haar leeftijd, is onze heldin Pearl op een reis van zelfontdekking terwijl ze probeert de dagelijkse uitdagingen van het leven te overwinnen. David Furnish en ik hebben deze speciale collectie graag aan het licht gebracht en ik ben verheugd dat we deze vandaag kunnen aankondigen.'
Maar hier is het gedoe met het plaatsen van een gladstrijkende prinses zonder executive trip in het hart van het creatieve besluitvormingsproces: ze heeft niet het flauwste idee hoe ze een meeslepende dramaserie moet maken.



Pearl was vroeger de moeite waard om te doen - en Netflix is ​​​​niet langer georganiseerd om zelfs zijn Britse koninklijke familie-groep van werknemers met fluwelen handschoenen te behandelen.
Let op mijn woorden, de aankondiging van gisteren is een grote ergernis voor de Sussexs gouden handboeienaanbiedingen met Hollywood-bedrijven, die, achter de soepele PR-verklaringen, betalen voor producten die zullen verkopen.
Tot nu toe heeft de audiostreamingwerkgever Spotify in december 2020 slechts één mager vakantiebericht van 33 minuten van Harry en Meghan, ondanks een deal die bovendien tientallen miljoenen waard is.
Ondertussen hebben Harry en Meghan achter de schermen Spotify-managers een wereld van pijn bezorgd toen ze publiekelijk spraken om te eisen dat de zakelijke onderneming in beweging kwam na de zielige ontwaakte poging om hun superster-podcaster Joe Rogan het zwijgen op te leggen.
De onlangs geïntroduceerde Meghan-podcast Archetypes, die deze zomer uiteindelijk van pas zal komen, klinkt stom als slootwater, met de voormalige Suits-actrice die belooft 'met historici en experts te praten' om het begin te ontdekken van 'labels die ernaar streven vrouwen terug te houden '.
Evenzo is de aanstaande Archewell-documentaire voor Netflix over de Invictus Games zeker openbare televisie, maar het type component dat de BBC moet maken.
Het personeel van Netflix is ​​zich er goed van bewust dat de enige reden waarom Heart of Invictus een internationaal publiek zal aanspreken, is door een kijkje te geven in het niet langer zo privéleven van Harry en Meghan.



Dat is de reden waarom het schaamteloze stel voor het eerst uit de VS sjokte vanwege het feit dat Megxit naar het VK was om de koningin samen te bezoeken, met Netflix-camera's op sleeptouw.
Hoewel beide partijen er publiekelijk naar zullen streven om het te ontkennen, dringt het besef door dat kijkers en luisteraars weinig interesse hebben om te betalen voor de prediking van Harry en Meghan.
Immers, zelfs fans van het paar kunnen dat gratis krijgen van hun vele toespraken, interviews en websiteberichten.
Waar ze de voorkeur aan geven, is vuil, een Kardashian-achtig inzicht in levensstijlen als een verbannen lid van de koninklijke familie bij het vechten met hun bloedverwanten.

Tags: Koningin, Prins Charles, Camilla, Prins Louis, Prins William en Kate Middleton, Prins Charles, Prins Harry, Meghan


Zorg ervoor dat je op geen enkele manier een KONINKLIJK verhaal weglaat! Meld u aan voor onze e-nieuwsbrief om al onze informatie over beroemdheden, koninklijke families en levensstijlen in één keer in uw inbox te ontvangen.